1 از 1مغز ما سخت است تا پردازش اشکال متمايز قبل از رنگ و کلمات. نمادها مي توانند چنان فوراً قابل تشخيص شوند که سازمانها قادر به حذف نام خود در کل هستند .
براي اجراي يک آژانس موفق در طراحي لوگو نيازي به مدرک در رفتار انسان نداريد ، اما اين به شما کمک مي کند. مغز ما به طور طبيعي سخت است تا اشکال را قبل از رنگ و کلمات پردازش کند. به همين دليل نماد مناسب مي تواند به مشاغل اجازه دهد تا استفاده از يک نام را به طور کامل متوقف کنند .
تحقيقات به ما نشان مي دهد که مغز انسان اطلاعات حسي را به روشي بسيار خاص پردازش مي کند. هنگامي که صحبت از طراحي لوگو مي شود ، مي فهميد که براي ايجاد چيزي که تأثير واقعي داشته باشد ، شما نياز به دانش اساسي در مورد رفتار انسان داريد. به عنوان مثال ، ما تمايل داريم اشکال را قبل از زبان تصديق کنيم ، که هنگام ايجاد يک لوگو لازم است به خاطر داشته باشيد که مي توانيد در يک بخش بسيار پر ازدحام به رقابت بپردازيد. ايده هاي طراحي لوگو که از نمادهاي مشخص استفاده مي کنند با تکرار قرار گرفتن در معرض ، قابل تشخيص تر مي شوند. نايک و اپل دو نمونه از شرکتهايي هستند که از نمادهايي استفاده کرده اند تا نام خود را به طور کامل رها کنند.
از همه حواس ، بينايي ما مهمترين نقش را در ايجاد يک تجربه به ياد ماندني از يک برند بازي مي کند. ارزش اين را دارد که در مورد چگونگي پردازش مغز ايده هاي طراحي لوگوي شما فکر کنيد. در اينجا هر يک از عناصري که بايد در نظر بگيريد:
شکل: شکل اول است. براي شناسايي يک مورد يا کلمه به شکلهايي نياز داريم. مغز اشکال متمايز را بهتر تصديق مي کند و اثري ماندگار بر حافظه مي گذارد.
رنگ: رنگ ها دومين ويژگي مهم در دنباله شناخت ما هستند. رنگ ها احساسات و ادراکات منحصر به فرد را بيرون مي آورند ، اما بايد با دقت مورد استفاده قرار گيرند. برخي از شرکت ها عملا رنگي دارند ، مانند کوکا کولا يا فيس بوک.
نوع: مغز ما بيشترين زمان را براي پردازش زبان مي گيرد. اين بدان معني است که محتواي شما در ايده هاي طراحي لوگو در رتبه سوم قرار مي گيرد. مهم است که هنگام کار با يک مارک پيچيده برند ، اين را به خاطر بسپاريد
درباره این سایت