ا چه نوع پيامي مي خواهيد با طراحي لوگوي خود ارتباط برقرار کنيد؟ قبل از شروع برندسازي اين مهم است که در نظر بگيريد که اين طرح توانايي برانگيختن احساسات مخاطبان شما را دارد. شايد بخواهيد با طراحي خود صميمانه تر و جسورانه تر عمل کنيد يا مخاطبان خود را با احساس اينکه با انتخاب شما انتخاب صحيحي انجام داده اند احساس امنيت و اطمينان داشته باشيد. شايد به دنبال انتقال حس قدرت ، ثبات و اعتماد با لوگو خود باشيد. در اين صورت ممکن است رويکرد جسورانه و قدرتمند در طراحي لوگو مناسب شما باشد.


کلمات "جسورانه" و "قدرتمند" مي تواند به معناي چيزهاي مختلفي در رابطه با طراحي باشد - مطمئناً ذهني هستند. اما به طور کلي لوگو هاي صحبت شده در اين گروه مبتني بر يک مفهوم بدون عارضه و متعادل است و از فونت هاي کاملاً مصنوعي و غيرمستقيم استفاده مي کنند. با اين حال ، به آنها نزديک مي شويد ، لوگو هاي جسورانه و قدرتمند قصد دارند مخاطبان خود را با سادگي و آشنايي مجذوب خود کنند.


بشر اشکال و رنگهاي مختلف را با احساسات و احساسات خاص مرتبط مي کند ، بنابراين اولين قدم اساسي در ايجاد طراحي لوگو شما اين است که بفهميد کدام يک از آنها با ارزشهاي برند شما ارتباط دارد. به عنوان مثال ، يک دايره احساس وحدت را منتقل مي کند ، يک مربع ساده مي تواند قدرت و ثبات را برقرار کند و يک مثلث از قدرت و ثروت بيرون مي زند. در مورد رنگ ها ، رنگ قرمز به طور جهاني به عنوان پرشور و عصبانيت شناخته مي شود ، زرد و پرتقال با انرژي و لرزاننده و لرزاننده و رنگ آبي ابراز بلوغ و اعتماد به نفس مي شود.


در حالي که افراد مختلف ممکن است در مورد آنچه يک لوگو را جسورانه و قدرتمند مي کند ، ايده هاي مختلفي داشته باشند ، برخي دستورالعمل هاي کلي براي کمک به شما در طول سفر به ايجاد يک لوگو قوي و تأثيرگذار وجود دارد. در اينجا ، ما چهار مفهوم مختلف طراحي جسورانه و قدرتمند را شکسته ايم و هرکدام را با رنگ ها و شکل هاي جالب جفت کرده ايم. يک لوگو قدرتمند مي تواند به معناي چيزي فراتر از فونت هاي بزرگ ، ناگهاني و رنگ هاي روشن باشد.


آن را ساده نگه داريد
-


ارائه يک طراحي بسيار ساده ، مرتب و بدون عارضه به مخاطبان شما پيامي حرفه اي مي بخشد و نشان مي دهد که شما يک مارک خوب و منظم هستيد که به خوبي فکر کرده ايد و فوراً باعث مي شود مخاطب شما نسبت به انجام کار با شما اطمينان داشته باشد.


يک طراحي لوگو ساده و به راحتي قابل تشخيص است که بيان قدرتمندي را ايجاد مي کند زيرا مصرف کنندگان پيام برند شما را به خاطر مي آورند. برخي نمونه هاي لوگو هاي آموزنده و بدون عارضه عبارتند از بي بي سي (شرکت پخش بريتانيا) فيس بوک و سي ان ان. فونت هاي ساده ، شکل هاي مربعي ، رنگ هاي متضاد جسورانه مانند سياه ، قرمز يا آبي را تصور کنيد و از هرگونه تزئينات و يا قلم هاي خطي خودداري کنيد.


بيرون از جعبه فکر کنيد
-


با استفاده از طراحي لوگوي جسورانه و غير متعارف ، با مارک تجاري خود اظهاراتي را بيان کنيد. شکستن هنجارها با طراحي لوگو شما ثابت مي کند که شما يک برند مطمئن و شجاع هستيد که از خطرات آن نمي ترسيد.


اين نوع طراحي با نوع مناسب مخاطب مي تواند بسيار قدرتمند باشد. به لوگو هايي مانند MTV ، Kat Von D و Rolling Stones فکر کنيد که همگي با ارائه يک چشم انداز سرکش آور و ترسناک تر محدوديت هاي طراحي را تحت فشار قرار داده اند. به رنگ هاي جسورانه و اشکال انتزاعي و همچنين مفاهيم چشم نواز و فکر برانگيز فکر کنيد.


 


 


برو براي سه
-


از نظر روانشناختي ، قدرتمندترين شکل مثلث است. اغلب اين شکلي است که توسط سازمانهاي قدرتمند و مسلط در جامعه مدرن انتخاب مي شود. از نظر قانون ، پول ، علم ، دولت يا دين فکر کنيد. مثلث از نظر جسمي پايدارترين شکل است و رنگ آبي به صورت ناخودآگاه قابل اطمينان ترين رنگ است.


 


استفاده از صفات طراحي مانند اين باعث مي شود مخاطب شما احساس کند که با انتخاب شرکت شما انتخاب صحيحي را انجام داده اند. نمونه هايي از لوگو هاي مانند آلفا که حضور برتر ، نخبه و قدرتمندي را ارائه مي دهند شامل شرکت هايي مانند مرسدس بنز ، هواپيمايي دلتا و BMW است.


قدرت در نرمي پيدا کنيد
-


طرح هاي جسورانه و قدرتمند به طور سنتي حاوي مقدار زيادي از ويژگي هاي طراحي مردانه مانند زاويه هاي تيز ، فونت هاي برجسته و رنگ هاي تيره است. حضور پرقدرت جذاب است ، اما لازم نيست با مارک تجاري خود پرخاشگر باشيد.


سعي کنيد عناصر طراحي نه مانند تزئينات مينيماليستي ، رنگهاي نرمتر و قلمهاي خميده را با آنچه که مي دانيم صفات طراحي مردانه است ترکيب کنيد. اين در نهايت طراحي لوگو شما را نرم مي کند ، در عين حال پيام جسورانه اي حفظ مي کند و با ارائه يک احساس کم حرف تر ، قابل دسترسي تر و بيشتر ، مخاطبان شما را جذب مي کند. برخي از نمونه هاي معروف آن عبارتند از Coca Cola ، Dove و AirBnb.


 


جرات جسور بودن


-


همه افراد مي خواهند که لوگو خود حضور پررنگي داشته باشد اما لازم است در ابتدا پيامي را که مارک شما مي خواهد منتقل کند ، برقرار کنيد. سپس آن را ساده نگه داريد تا مارک شما به راحتي تشخيص داده شود ، از رنگ هايي استفاده کنيد که ارزش هاي شما را نشان مي دهند و تمبر شخصيتي خود را با استفاده از يک قلم جالب و جذاب ، روي لوگوي خود قرار دهيد.


امروز با يک طراح در 99 طراحي طراحي کنيد تا توده ها را جلب کرده و با طراحي لوگو قدرتمند و جسورانه توجه آن را جلب کنيد.


 



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بهینه سازی سایت روزانه در دنیای سینما چه می گذرد Chris اشک محتشم بهترین برنامه های موبایلی نامه های من به خدا Maxsoft Mobile Application فیلم رنگی closed